تقدیم به تمام کودکان دهه شصت

من پُرم از خاطرات وقصه های کودکی

اینکه روباهی چگونه،می فریبد زاغکی

 

قصه ی افتادن دندان شیری از هُما

لاک پشت وتکه چوب وفکرهای اُردکی

 

قصه ی گاو حسن ، دارا و سارا و امین

روز بارانی، کتاب خیس کُبرا طِفلکی

 

تیله بازی درحیاط وکوچه وفرشِ اتاق

برسرکبریت و سکه، یاکه درب تَشتکی

 

چای والفجر و ،سماورنفتی کنجِ اتاق

مادرم هرگز نیاورد، استکان بی نلبکی

 

سکه ها و پولهایم ، ثروت آن دوره ام

جمع میشد اندک اندک، در درون قُلکی

 

داستان نوک طلا با مخمل و مادربزرگ

در دهی زیبا که زخمی گشته،بچه لَکلَکی

 

حاج زنبور عَسل ،نِل در فراق مادرش

یاد دوران اوشین و نقطه های برفکی

 

هشت سال از دوره شیرین، اما تلخ ما

پر ز آژیر خطر ، با حمله های موشکی

 

آرزوها کوچک اما در نگاه ما بزرگ

آرزویم بوده من هم،جبهه باشم اندکی

 

تا کجاها میبرد این خاطره امشب مرا

کاش میرفتم به آن دوران خوبم دزدکی

 

یاد آن دوره همیشه بامن و در قلب من

من بیاد وخاطراتت زنده ام ای کودکی

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایران
ساعت11:59---9 آذر 1394
جا داره بازم یاد آوری کنم تو آخرین ساعات سال 69 ب دنیا اومدن دلالت بر دهه شصتی بودن نیس=))
پاسخ: کاملا مشخصه داری حسودی میکنی=))=))


ایران
ساعت21:37---27 آبان 1394
29 اسفند 1369 تاریخ تولدی دی دیر به دهه شصتی دی =))
پاسخ: بیلمیسن مجبورسان=))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 آبان 1394برچسب:, | 20:55 | نويسنده : solaleh20 |